به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مهدی منصوری رییس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره كل در این باره گفت: میزخدمت الكترونیكی با هدف ارائه خدمات الكترونیكی و از راه دور ، تسهیل در ارائه خدمات ، كاهش مراجعات حضوری و در راستای حفظ حقوق شهروندی ارائه میشود.
وی خدمات ارائه شده را در قالب ۱۸ خدمت عنوان كرد و اظهار داشت: پیگیری مكاتبات اداری، درخواست خدمت، فرمهای نظرسنجی الكترونیكی، اطلاع رسانی فرایندهای سازمانی، طرح درخواست و شكایات، تكریم ارباب رجوع،شناسنامه خدمات، فرایندهای سازمانی، خدمات شهروندی به تفكیك، دسترسی آزاد به اطلاعات، گزارش شهروندی، طرح شكایات، طرحهای توسعه و عمران شهری، گزارش شهروندی، تسهیلات بهسازی و نوسازی، پیگیری موارد ثبت شده، مشاوره حقوقی، سامانه شهراه، سامانه اطلاعات سوانح و حوادث حمل و نقل كشور و گزارش تخلفات ساختمانی و شهرسازی از جمله این خدمات است كه به صورت الكترونیكی به شهروندان ارائه میشود .
گفتنی است میز خدمت الكترونیكی بر روی پورتال اداره كل راه وشهرسازی استان اصفهان به نشانی :www.isfahan.mrud.ir در بخش میز خدمت شهروندان قابل دسترسی برای عموم شهروندان میباشد.
نظر شما